ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ (MR)
ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
- Έλεγχος 24Vdc
- Μονοφασική / Τριφασική εκκίνηση
- Χειροκίνητο, ημιαυτόματο, αυτόματο
- Έκτακτη Κάθοδος με άνοιγμα πόρτας

ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ
- Άμεση εκκίνηση, εκκίνηση αστεριού δέλτα, μαλακή εκκίνηση
- Παραδοσιακές και ηλεκτρονικές μονάδες ισχύος
- Ανίχνευση και έλεγχος UCM 2 βαλβίδων σειριακής λειτουργίας που συμμορφώνονται με το A3
- Κατέβασμα έκτακτης ανάγκης και άνοιγμα πόρτας

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ
- Άμεση εκκίνηση 1 ή 2 ταχυτήτων
- Έλεγχος μετατροπέα ανοιχτού ή κλειστού βρόχου
- Ανίχνευση και έλεγχος UCM 2 περιττών φρένων που συμμορφώνονται με το A3
- Έλεγχος επιχειρήσεων έκτακτης ανάγκης

ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
- Συμμόρφωση με τα πρότυπα EN 81-XX
- Λειτουργεί στα 48Vdc ή 110Vac
- Έλεγχος ασφαλείας από 24Vdc έως 230Vac
- Σήματα στα 24Vdc και 12Vdc 2W
- Σειριακή, παράλληλη ή μικτή σύνδεση με το αυτοκίνητο και τα πατώματα
- Έλεγχος διαφόρων τύπων ηλεκτρικής και υδραυλικής έλξης (όπως in-verter ανοιχτού και κλειστού βρόχου, ηλεκτρονικές βαλβίδες)
- Έλεγχος κλήσεων για νεκρό, APB, down συλλογικό επιλεκτικό, up/down συλλογικό επιλεκτικό
- Έλεγχος Multiplex (Duplex, Triplex,…).
- Έλεγχος χειροκίνητων, ημιαυτόματων και αυτόματων θυρών έως 3 χειριστές με διαφορετικούς οδηγούς
- Διαχείριση ανελκυστήρων σε περίπτωση πυρκαγιάς (EN81.73) και ανελκυστήρων πυροσβεστών (EN81.72)
- Εμφάνιση της κατάστασης των εισόδων και των εξόδων: όλα με LED καθώς και τον προγραμματιστή STK2-PM
- Ελέγξτε τις παραμέτρους του προγραμματιστή STK2-PM που χρησιμοποιήθηκε σε πλακέτες από τις σειρές Setronik1 και Setronik2
- Λήψη και αποστολή διαμορφώσεων παραμέτρων και ενημερώσεων υλικολογισμικού με στυλό USB
- Έλεγχος θέσης και ταχύτητας με μονοσταθερούς / δισταθερούς μαγνητικούς διακόπτες ή συστήματα κωδικοποιητών στην οροφή του αυτοκινήτου ή στον άξονα του κινητήρα
- Διαχειριστείτε συστήματα χωρίς μηχανοστάσιο μέσω ενός ενιαίου πίνακα ελέγχου στο πάτωμα (MRLP) ή με δύο πίνακες ελέγχου, έναν στο πλαίσιο της πόρτας και έναν στον άξονα (MRLV)
- Έλεγχος κοντού κεφαλιού / χαμηλού λάκκου (EN81.21)
- Προκαλωδιωμένο πλήρως με συνδέσμους σε δάπεδα και αυτοκίνητο
- Η πλακέτα STK1R (Setronik1 Restyling) μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως την παλιά STK1b (Setronik1) χωρίς να κάνει αλλαγές στον πίνακα ελέγχου

